Nenos e nenas de alta demanda.

Os nenos/as altamente demandantes son aqueles que dende bebés choran moito, buscan atención constante, son moi sensibles e viven con emoción desbordante situacións que en principio son pouco importantes ou de menor intensidade. A súa reacción emocional é altamente intensa e a demanda cara o entorno é tamén da mesma intensidade, sobre todo coas figuras […]

brain-2062048_1920

Avaliación das funcións executivas no neno. Síntese do artigo publicado por Ana Soprano Cabildo na “Revista de Neurología”.

As funcións executivas abarcan unha serie de operacións cognitivas que inclúen habilidades vinculadas á capacidade de organizar e planificar unha tarefa, seleccionar os obxectivos, iniciar un plan e sostelo na mente mentres se executa, inhibir as distraccións, cambiar de estratexias con flexibilidade e, se é preciso, autorregular e verificar que estamos no bo camiño para […]

Funciones ejecutivas

Conflitos provocados por ciumes entre irmáns.

Cando unha familia se plantexa ter outro fillo/a o fai coa intención de enriquecer as relacións, ofrecerlle experiencias satisfactorias ó fillo/a que xa teñen e tamén ó que se incorporará e outras razóns que sempre son para mellorar e aportar. Todos desexamos unha familia onde primen as boas relacións entre os seus membros e os […]

lego-g065faefa9_1920

O xogo e os xoguetes. Qué debemos ter en conta?

  Coa proximidade do Nadal caeu nas miñas mans un artigo de  Rosabel Rodríguez, Doutora en Psicopedagoxía e Psicoloxía, no que fala sobre o xogo e explica que debemos ter en conta á hora de escoller un xoguete para o noso fillo/a. Pareceume moi interesante compartir algunhas reflexións das que expón e espero que vos […]

laptop-3087585_1920

Verán e asignaturas pendentes. SOS!!!!

Hai veces nas que ó finalizar o curso debemos planificar novamente o estudo dalgunhas materias das que non alcanzamos os obxectivos marcados para o curso escolar. Por outra banda o verán é un periodo de descanso, físico e mental, de romper coas rutinas do curso, de facer outras actividades diferentes. Pero, é isto compatible coa […]

mother-consoling-her-sad-daughter 2

ADOLESCENCIA E EMOCIÓNS EN TEMPOS DE PANDEMIA

ADOLESCENCIA. A temida palabra. A adolescencia é unha etapa evolutiva e de transición entre a infancia e a idade adulta, que oscila entre os 10 e os 19 anos. Cómpre entender esta etapa coma un período cheo de cambios, no que o/a neno/a irá descubríndose a sí mesmo/a na interrelación e contacto cos seus iguais […]

coronavirus-y-vuelta-al-cole-5-cosas-que-los-padres-no-deben-hacer-655×368

APRENDER A VIVIR CON CERTO TEMOR

O contacto con outros nenos/as, cos profesores e coa familia é imprescindible para o correcto desenvolvemento infatil e xuvenil. En Marzo a pandemia mundial xerada pola Covid 19 obrigounos a confinarnos nos nosos fogares sen data de caducidade, forzándonos a perder as nosas rutinas, illándonos das nosas familias e amigos e xerando en nenos e […]